Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
fredag 14 oktober 2011

Invägning 3

Jo man får väl säga att det gick bra ändå :)
På tre veckor har jag alltså gått ner 4.7 kilo och jag nådde därmed mitt första delmål på 5% viktminskning. Jag är supernöjd! Detta med viktväktarna var nog den motivering jag behövde för att verkligen ta tag i både hälsa och träning. Känner mig mer peppad än någonsin och jag vet att denna gången kommer det funka!

Men jag vill även påpeka att jag bestämde mig att börja redan i somras. Då vägde jag 84.5. Så sammanlagt är det faktiskt 7.7 kilo!

Jag vägde mig hos barnmorskan första gången när jag var precis i början av min graviditet med Wille, då vägde jag 77 kilo. Nu ÄNTLIGEN väger jag alltså mindre än när jag blev gravid! Nu är det bara att köra.Nu är jag tillbaka på 0.

Ikväll åker Magnus och Wille till Skåne och jag blir kvar i Örebro. Jag kommer därmed hänga på gymmet hela kvällen och verkligen utnyttja att inte behöva åka hem någon viss tid. See you later! :)

Hälsningar

1 kommentarer:

Lisa Berdén sa...

men gudars va duktig du är!! Kan du inte hjälpa mig att sluta missbruka godis också?! :)